CGS deschide un nou sediu la Miercurea Ciuc

CGS deschide un nou sediu la Miercurea Ciuc

Compania CGS (Computer Generated Solutions) unul dintre cei mai mari furnizori de soluții de outsourcing callcenter existent pe piața din România va deschide un nou centru de suport în Miercurea Ciuc. Acesta este al șaselea sediu înființat în țară și investiția s-a datorat în principal creșterii solicitărilor de servicii pe piața din Ungaria și în același timp nevoii de angajați ce cunosc limba maghiară, după cum anunță revista Business Magazin.

''Adăugăm în fiecare an în schema de recrutare câteva sute de locuri noi de muncă. Fiecare post nou creează oportunităţi şi pentru oamenii din firmă: avem nevoie de şefi de echipă, manageri, specialişti în training, în IT, în resurse umane”'', a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Candidații trebuie să cunoască la nivel avansat cel puțin o limbă străină, aceasta este și principala condiție de recrutare, și bineînțeles cei care știu mai multe limbi străine la nivel avansat au șanse mari să ocupe unul dintre posturi. Reprezentanții companiei au precizat că pun accentul mai mult pe voința și implicarea în muncă a celui care candidează, chiar dacă nu are neapărat experiență.

„Ne concentrăm atenţia către candidaţii cu dorinţă de muncă, vârsta nefiind un criteriu. Căutăm absolvenţi de facultate sau cu studii în curs. Ei pot avea sau nu experienţă în domeniu, compania investește în pregătirea şi formarea lor. Oferim sesiuni de pregătire și training intensive: multi dintre managerii CGS România au început cândva în compania noastră pe poziții de entry-level”, a mai adăugat Vladimir Sterescu.

Compania pune la dispoziție servicii în 18 limbi străine și deține șase centre de suport în România, și anume în Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Galați și Miercurea Ciuc.

Sunt peste 3.000 de angajați ai companiei care comunică zilnic cu clienți din Germania, România, UK, Spania și alte țări europene, dar și din US sau Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate, conform forbes.ro.

 

Surse: forbes.ro, businessmagazin.ro.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Sus