Tricoul lui Real Madrid, pe cale să devină cel mai scump din lume

<> on September 2, 2013 in Madrid, Spain.

Conform cotidianului spaniol Marca, clubul de fotbal Real Madrid este pe cale să ajungă la un acord cu firma de echipament sportiv Adidas, acord ce va transforma tricoul celor de la Real în cel mai scump din lume. Conform surselor menționate, cu tot cu clauze și alte bonusuri, Real ar putea primi circa 140 milioane de euro anual.

Dacă înțelegerea ajunge să fie finalizată, Real Madrid va depăși cu mult contractul celor de la Manchester United, ce primesc circa 98 de milioane de euro tot de la producătorul german. Aceștia au un contract început anul trecut, când echipa engleză a încheiat colaborarea cu Nike și de la care primeau 36 milioane dolari pe sezon, semnând un contract uriaș, pe zece sezoane, în valoare totală de 1,14 miliarde dolari, conform revistei Forbes.

Conform cotidianului catalan Sport, pe următoarele poziții se află tot echipe sponsorizate de gigantul german. Pe locul trei este echipa bavareză Bayern Munchen ce are un contract încheiat cu Adidas până în anul 2030, în valoare de 80 milioane euro pe sezon. Echipa londoneză Chealsea este pe următoarea poziție, tot cu un contract cu cei de la Adidas, în valoare de 42 milioane euro pe sezon.

Singurele echipe sponsorizate de producătorul american Nike, FC Barcelona și Paris Saint-Germain se află pe șapte și zece respectiv, catalanii având momentan un contract de 33 milioane euro dar care expiră la sfârșitul acestui sezon. Sursele din media vorbesc de o nouă înțelegere situată în jurul sumei de 60 milioane euro, totuși nici măcar jumătate din valoarea contractului celor de la Real.

Alți producători  de echipament sportiv din top ten sunt Puma, ce îi sponsorizează pe cei de Arsenal cu 42 milioane euro pe an, și New Balance pe cei de la Liverpool cu circa 35 milioane euro pe sezon.

În ceea ce privește producătorii de echipament sportiv, Adidas pare a avea o strategie ofensivă pe piața cluburilor de fotbal, anul trecut ei menținându-și echipele din portofoliu și adăugând în plus înțelegeri cu Manchester și Juventus, ce avuseseră contracte cu cei de la Nike. Strategia firmei americane pare a se concentra pe contracte cu echipele naționale, adăugând printre naționalele din portofoliu, Chile, China sau Franța.

Sursa: Sport.es, Marca.com

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Sus